Ullared och lite småfix

Helgen som gick fick Hugo grymt mycket pappa-tid. Det började redan i torsdags då jag var på ljusparty, se'n sov jag över hos mamma och pappa för att ge oss iväg tidigt, tidigt till shoppingmetropolen Ullared. Så klockan 5 i lördags morse gav sig mamma och jag ut på en liten tur och såhär glad blev Hugo när han fick hjälpa mig packa upp varorna (var hemma vid 18.30-tiden. Gäsp!)



Det roliga var att Hugo sa "tack" när jag la sakerna på bordet. Han tackade för allt från nyckelringar till kortlekar. Han trodde väl allt var hans...

Varje gång Hugo ska tvätta håret får han panik, vilket gjorde att jag köpte en grymt snygg badskärm. Det gick sådär i badet, lite bättre än vanligt, men fortfarande lite småjobbigt för honom:



Ludwig uppskattar heller inte att tvätta håret, men han är stor nog att förstå att mössan ska sitta på hela tiden...

Se'n tänkte jag försöka inspirera er till att gå och göra "det där" som ni har tänkt att göra länge- det hände hos oss i söndags. Niclas borrade ventiler! Äntligen! Det är ett par fönster kvar, men ändå en början. Så i söndags hade jag en händig karl härhemma och en son som skötte musiken till pappa (se hur han sitter):





Till slut: Tack alla som hjälper oss med barnvakteri och tack alla ni andra för att ni finns i våra liv!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Leo är fortfarande sjuk, fick faktiskt ringa barnakuten igår kväll o rådfråga lite då han har jobbigt med andningen..men idag är han ialla fall feberfri! Kul att du fyndat lite i ullared..hörde att det va mkt folk!

2011-09-13 @ 14:13:36
URL: http://mrsskyline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0