Vilken natt!

Vilken natt vi har haft inatt och då menar jag inte i positiva ordalag! Medan andra sprang runt och Halloween-festade oroade jag och Niclas oss för Hugokillen som vaknade tre gånger inatt och var vaken mellan 1-3 timmar varje gång. Skönt att Niclas kom hem från kryssningen igårkväll annars vet jag inte...

Så vad var det då? Antagligen magknip eftersom Hugo drog upp benen mot magen och vred sig av jämmer. Vi masserade magen och smekte på pannan och hade honom mellan oss i sängen, så mellan varven somnade han, antagligen av ren utmatting.

Imorse vaknade Hugo kl.10 och har än så länge inte frågat efter hans födelsedagspresent som vi tog fram inatt för att han skulle må bättre- en film med "Musses klubbhus". Min tanke är att vi ska lägga upp den på hyllan igen...

Inte heller varje natt som man går upp och duschar och gör sig beredd att åka till länssjukhuset Ryhov. När jag stod där som bäst insåg jag att klockan inte var fyra utan tre...men som sagt, Hugo somnade och nu verkar han må bra igen.

Nästa vecka laddar vi för fyra dagars förskola för Hugo och fem för mamma.
Få se hur många dagars jobb det blir för Niclas del- han är överförkyld! Vi skämtade om att han det är hans tur att VAB:a, men skulle inte fungera ekonomiskt. Tyvärr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0