Värsta kexen

Herregud vilken förmiddag jag hade igår! Åkte iväg med bästa Martina och bästa mamma till Eksjö för att bli sminkade- låter lite halvidiotiskt, men det var riktigt kul att bli sminkade av proffs och se'n bli fotograferade med olika bakgrunder och i olika poser. Smålänningar som vi är ville inte jag o mamma köpa de dyra bilderna, men Martina valde en (köptvång eftersom hon var där för andra gången) som jag ska övertala att hon ska ha på väggen i sin nya lägenhet.

Efter stylingen gick vi istället till en park bredvid och tog bilder:

Mamma tittar upp i fjärran, precis som vi blev instruerade på fotograferingen:


Till Martina hittade vi en passande döskallebakgrund:


...och om ni inte har märkt det redan, kan jag upplysa om att hösten är här, då hör det till att ta en höstbild:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0