Roligheter

Ett av Hugos favorit"plagg" just nu är hans "Bippi Bompumpbumpoj". Någon som kan gissa vad det är?

Annars står det VAB (Vård Av Barn) på schemat den här veckan eftersom Hugos mage är i uppror. Vet inte vad det beror på, men efter att ha pratat med BVC insåg jag att han helt enkelt får vara hemma från dagis hela veckan. Jag kommer jobba på fredag som först + att jag har bokat in en klipptid på lördag. Efter att ha VAB:at i fyra dagar kan det vara skänt att "unna sig något till sig själv". Jag som är lite sällskapssjuk av mig har haft Nartina här ett par dagar + att vi var hos Ludwig idag o ska dit imorogn igen. Visst, Hugo är sjuk, men vi var där i helgen så är de smittade så är de det redan...

En annan rolig grej är att Ludwig och Hugo, som de showapor de är, gick "luciatåg" förut. Att Ludwig har fantasi vet vi redan, men han sång om sanktalucian var extra rolig: "Sankta lucian är tjock om magen för hon har en bebis där och det är Guds". Ha,ha,ha!

Tillbaka till frågan: vilket är Hugos favoritplagg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0