Besök i 7-9e

Igår slutade jag jobba kl.13, Hugo mötte upp mig på jobbet och vi styrde bilen mot Aneby för att träffa alla underbara ungdomar från mitt jobb som jag hade i våras. När vi kom fram hade de dukat upp med fika och Hugo fick en teckning och två små figurer av zernit-lera. Han var snabb med att plocka isär figurerna och stoppa i munnen, troligtvis eftersom han trodde det var godis. Det roliga var att han visade sig från sin bästa sida och alla tyckte han var hur underbar som helst, vilket han ju är.

Hugo börjar få rutiner igen på sovandet. Han somnar ca 19.30 och vaknar kl.6. Igår var det fredag och jag tyckte det var skönt att det var lugnt vid 20-tiden (=Idol). Niclas frös (notera det ovanliga i detta), så vi satte igång en brasa. Jag tog på mig raggsockar och kröp ner under en filt. Vad hände? Jag kan ju säga att jag missade över halva programmet. Jag var så trött att jag inte ens orkade gå in i rummet bredvid o lägga mig. Eller som då jag vaknade 22.30 lagom för att se vem som åkte ut. Brydde mig inte, stängde av och gick till sängs.

Det är utvecklingssamtalstider. Jag är ursäktad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0