En stressig helg

Är trött och utmattad efter helgens besök av herr Ludwig. Förra helgen var det Hugo som skulle vara "på" och jäklas. Den här helgen var det Ludwig, så enligt statistiken borde det vara Hugo nästa gång de träffas. Kan ju alltid fråga mamma och pappa nästa söndag eftersom de ska ha båda övernatt...

"Nä, usch vad jag tar i" tänker jag nu, men jag tror inte att jag överdriver. De har tjuvnypts, slagits och gråtit om vartannat i två dygn (de vakna timmarna). Tur det att söndagen avrundades med en supermysig stund i lekparken och på restaurang Pelargonen!

En talande bild för denna helg: Ludwig har tagit något som Hugo hade, han skrattar och tycker det är jättekul och Hugo blir ledsen. Fast "bättre det" än att bli påkörd av en bobby-car eller bli knuffad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0