Pappas pojke

Känsliga läsare slutar läsa nu...

...ok...

När Niclas intog toaletten förut med en serietidning i handen kommer Hugosötisen och backar intill pottan. Pappa fattar vinken och hjälper Hugo på plats. Pappas pojke både till utseende och sätt:


Lite på sniskan, men ändå...

Så kommer det ett par bilder nu pö om pö från bröllopet häromveckan.
Pappas pojke, som sagt, men mammas lite också :)

  
Finns nog likheter både "här och där" eller vad tycker ni?

Såhär fina vet jag inte när vi kommer vara nästa gång, så gäller att föreviga här på bloggen:

 
Jag hoppas att jag kan lägga in lite bilder på brudparet också, men känner att jag vill ha deras tillåtelse först...

Kommentarer
Postat av: heidi

snygg frisyr :) höll den hela kvällen?? tror Hugo är mer lik dig till utseende å pappa till sättet ;)

2011-06-21 @ 20:22:52
Postat av: Sandra

Ja, frisyren höll! Angående Hugo så är jag nog beredd att hålla med dig, Heidi!

2011-06-23 @ 20:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0