Sjukstugan

Jaha, då blev det som det blev när det inte blev som det skulle...

Med viss förhoppning både igårkväll, inatt och imorse trodde vi att Hugo skulle ha en feberfri dag idag, men ack vad vi bedrog oss. Visserligen visade tempen "bara" 38 grader, men feber är ändå feber. Lika bra att hoppa över inskolningen imorgon och stanna hemma (jag är ändå ledig). Är Hugo feberfri imorgon hjälper farmor till med inskolningen på tisdag, så jag kan jobba. Om han är sjuk ska han vara där och mysa hela dagen och skulle Hugo kunna det så skulle han stoppa febertermometern i en kopp skållhett vatten bara för att få vara med farmor- han älskar henne! Vi skojar med henne och säger att hon har en inbyggd magnet. Han dras till henne på ett nästan skumt sätt. Se'n om det är för att hon sticker till honom sötsaker vet jag inte...Lite rörigt det här med feber, inskolning, jobba, barnvakt, men kräver inte att ni ska förstå. Huvudsaken är ju att JAG vet vad jag menar :)


Godnatt på er och hoppas att Hugo mår bättre imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0