BF = BarnFritt

Jag och Niclas har se'n några veckor tillbaka funderat på det här med att flytta Hugos spjälsäng till eget rum- eller rättare sagt att flytta in den antingen till kontoret eller Ludwigs rum. Största anledningen till det är att undertecknad "drar timmerstockar" på nätterna med resultatet att jag väcker Hugo ca en gång varje natt. Vi vet ju inte om det är därför han vaknar, men efter att ha pratat med Hugos farmor och farfar (där han sov över för första gången inatt) konstaterar vi att det är värt att testa.

De hade lagt honom 20.30 och han sov fram till kl.9. Det har ALDRIG hänt härhemma. Ok, han har sovit hela nätter, men inte så länge. Eftersom det också är min första jobbardag imorgon (om jag kommer till jobbet för all snö) underlättar det ju lite om Hugo låter mamma sova på natten.

Måste också säga att det är otroligt lyxigt att ha Niclas hemma två veckor till.
På måndag har Hugo premiär på dagis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0