112

Äntligen är Hugo feberfri och har så smått kommit tillbaka till verkligheten igen. Igår fick han vara med farmor och mysa hela dagen och de fick verkligen kvalitetstid tillsammans. Det roliga var när jag kom och hämtade honom och hon berättade att Hugo slått 112 på telefonen...Det är som vi alltid har sagt: Han är ett mirakelbarn!

Idag kl.7 lämnade jag honom på dagis och undrade lite hur det skulle gå, p.ga av att
1) Det var första gången jag lämnade honom där och gick direkt
2) Hans fröken som han är mest van vid var inte där just då

Ni som känner Hugo behöver inte fundera länge på hur det gick, men snacka om att det kändes lite smådumt när jag skulle hämta! Hugos första dag på dagis och han var sist att gå hem bland 40 barn! Går man 10 timmar så gör man...Mirakelbarnet hade inte sovit se'n kl.11 på förmiddagen (ute i vagnen) och då tänkte jag igen: "Ojdå, nu ska jag underhålla en övertrött Hugo i två timmar innan han får sova. Hur ska det gå?" Men det visade sig att jag oroar mig för mycket för när vi kom hem verkade det som att han var glad att se sina leksaker igen för han kröp/gick direkt in i TV-rummet och köket och lekte i två timmar! Jag säger då det...

Imorgon kommer "papa" hem. Veckan har gått fort!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0