Glad påsk!

Oj, vilket väder vi har! Helt otroligt! Förra veckan slutade ju med feber och sådär höll det på i tre dagar, ena stunden 39, andra 40 grader- upp ner, upp ner...se'n bestämde sig Hugos kropp för att det var slut på det febriga och vi har kunnat vara ute på trädgården och njutit av solen på allvar.

Underbara bilder på Hugo en fikastund på altanen:





När det gäller mig själv funderar (i år igen) på om jag är pollenallergiker. Jag är "däppt i däsan" och allmänt halvdan, men klart jag inte är allergisk mot allt det vackra som är just nu. Eller?

Måste bara flika in en bild på underbara Ludwig som har fått ett nytt vrålåk i dagarna. Som mittenbilden på Hugo här ovanför säger ibland en bild mer än tusen ord:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0