Dagens pyssel och en gnutta vår

Idag är det måndag och det betyder att jag och Hugo haft en mamma-Hugodag. Jag har återigen funderat över hur jag hann med de där "runtomkring-sakerna" när jag jobbade heltid, sådana saker som jag trycker in på måndagarna nu...Idag= Rubensson har varit här och fixat med vattenpumpen, jag har lämnat av sommardäcken till verksta'n där de ska bytas på torsdag (fyra nya däck, någon som vill betala???) + att vi varit på banken för att fixa med huslånet. Däremellan har jag och Hugo varit på öppna förmiddagen, handlat, tvättat bilen ut- och invändigt samt att jag har scannat mig.

Vill inte skryta, men har hunnit en hel del!

Bifogar bilder från påskpysslet på familjecentralen och dagens sötaste kund på ICA:



 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det var allt en söt ica-kund! :)

2011-04-11 @ 21:50:35
URL: http://sorkutois.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0