Födelsedag

Idag fyller Niclas år och jag hade tänkt att skämma bort honom med frukost på sängen med en liten tårtbakelse och ostkaka (naturligtvis av egen produktion båda två). Problemet var att 1) Ocab kommer kl.7.30, så det blir ingen sovmorgon som planerat och 2) Niclas äter inte förrän ca kl.12...

Men, men, när Ocab har varit så blir det lite fika/frukost och paketöppning. Det bästa med allt är att jag gjorde mig till och skickade ett kort till Niclas där det stod vad vi ska göra ikväll (låt fantasin flöda en stund, he,he)...

Såja, vad tänkte ni på???

Iallafall så ska vi äta mongolisk buffé på Golden Thai ikväll med Rickard o Anna. Hugo ska vara hos farmor o farfar o vi ska mysa på parmiddag en liten stund. Det bästa av allt var att kontoret på Niclas jobb läste mitt kort, men trodde att det va' reklam och slängde det! När Niclas kom och frågade efter sin post hade städerskan precis varit där o de skömdes rätt så bra...För vem är egentligen Niclas Carlsson? Heter han inte Noen???

Iallafall: grattis på födelsedagen, Niclas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0