En klippning och en stackars Hugo

Ja, jag gjorde det! Efter 10 års beslutsångest klippte jag av mig luggen och jag ångrar mig inte en sekund!



Jag är supernöjd!

Men mitt i all min lycka är jag lite orolig för våra lilla Hugo. Antingen så är han jätteförkyld eller så har han fler tänder på gång...inte så trevligt att läsa om kanske, men att vara både täppt och snorig är grymt ansträngande för en liten bebis. Nu "går han på" Nezeril och Renässans-droppar med förhoppning om att han blir bättre till imorgon för då åker ju mamma och pappa på kryssning...

För att erbjuda det bästa jag har för en ansträngd Hugo fick han ta ett bad och se'n krypa ner bredvid mamma med en vällingflaska i högsta hugg. Det måste gjort susen för se'n sov både han och jag i nästan tre timmar...

Glömde rotera bilden på min dator, men var ändå tvungen att dela med mig av ögonblicket:



Tycker han ser så vuxen ut på nå't sätt, men så fyller han också 1 år snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0