En superduper-vecka!

Herregud vilken vecka som ligger bakom oss!

Jag har gjort saker och träffat människor som jag har tänkt att göra länge:

1) I onsdags var Mia och Antonia här och lekte med "Huge". Dom har vi inte träfat på två-tre månader...
2) På eftermiddagen åkte jag och Hugo till farfar och överraskade. Där hade vi inte varit sedan i juni...
3) I lördags tog vi tåget till Norrköping för att träffa Niclas barndomskompis Roger och hans familj
4) Igår var jag och mamma i Spinkarp och blev bortskämda, inpackade och insmetade. Fick presentkort dit när jag fyllde 30 av mina föräldrar och det var ju förra sommaren, så jag har egentligen längtat dit se'n dess...

Mamma sitter inne med rätt fina "bildbevis" i sin kamera från gårdagen. Få se om jag kan ta del av dessa någon gång o visa här på bloggen, eller inte...Ni kan ju tänka er mig i lerinpackning, så kan ni kanske föreställa er hur det såg ut, men behöver jag säga att det var helt underbart??? Lite bubbel, bastu, fotbad och helkroppsbehandling är ju lätt att vänja sig vid...

Men för att återgå till lördagen nu då, vilken dag! Det hela började med att jag o Niclas ville ta med Hugo och Ludwig på en liten tågresa. De börjar bli veteraner de små barnen...Hugo och jag tågade till Stockholm i våras och Ludwig var med mormor Ingalill (min mamma) i Aneby i somras :)

Det var iallafall en mycket förväntansfull Ludwig som stod och väntade på perrongen i lördagsmorse, det roliga var att vi aldrig fick bära honom ombord på tåget, han skulle gå på och av själv, naturligtvis. Vad annars? Hugo var vaken mest hela tiden, men var lika glad för det :) Här kommer lite blandade bilder från den lilla resan:

  

TACK, Linda och Roger för att vi fick komma och tack för den goda smörgåstårtan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0