Hemma-SPA och kusinmys

I helgen var det då dags för mig att börja underhålla min annars så misskötta hy- det var dags för lermasken att stelna i mitt ansikte. Ett tag tänkte jag ha på den i badet, men efter att ha läst på tuben att den bara skulle vara på 2-3 minuter, insåg jag att det inte var en bra idé. Istället tog jag den efter badet och då såg jag ut såhär:

Det var ju trots allt Halloween i helgen och jag kände för att spöka ut mig lite...

En annan sak som va' lite "utöver det vanliga", var att kuisn Uno kom och hälsade på med sin mor och far. Naturligtvis hade jag inte kameran med mig, så den här bilden är stulen från hans blogg:



Underbara som få!

Vi längtar redan till december för då kommer Uno igen och stannar en vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0