Sommarjobb

Jag har fått sommarjobb!!! Vecka 27-30 ska jag jobba på Uvaberg (ett äldreboende i Tranås). Dels är jag supernöjd över att ha fått ett vikariat, så jag kan dryga ut mina föräldradagar, dels är jag glad att det är just på Uvaberg eftersom jag har hört så mycket positivt om det boendet. Visserligen så bor min morfar där, men jag ska inte jobba på hans avdelning.

Var ska Hugo vara då, undrar ni? Jo, det är så fiffigt att jag ska jobba på Niclas semester, så under fyra veckor kommer Hugo gosa extra mycket med sin pappa. Härligt både för pappa och Hugo!


 
Jag och Niclas kommer ha en vecka tillsammans, se'n jobbar han några dagar o så får vi gotlandsbesök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0