Mors Dag

Idag är det mors dag och det firades med en underbar buffé i Mårdsmålen tillsammans med de familjemedlemmar i familjen Rehn som bor i Tranås (eller med en mils radie från norr till söder). När vi hade tagit två gånger ("lite av varje" blir lätt till ett mindre berg...) uppdagades det att det även var efterrättbuffé! Jag vet se'n innan att deras julbord är suveräna och det här gick inte heller av för hackor! Frågar man Hugo vad han tyckte om maten, så tror jag han var nöjd: Han åt också en buffé. På rån, majskrokar, välling och vatten...

Min mors högsta önskan från mig var att få ett kort inramat på Hugo.
Naturligtvis fick hon som hon ville. Här är bilden:



Naturligtvis fick även farmor ett kort på våran lilla skönhet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0