Morfarhelg

Den här helgen har gått i morfars tecken :)

Vi tackar för den trevliga stunden hemma hos Rolf och Ingrid igår (Rolf är NICLAS morfar).

Idag var vi och hälsade på "Hajjy" på Uvaberg. Ludwig, Hugo, Niclas, jag, mamma och Lotta. Där kom vi på att morfar var kittlig och hade barnasinnet kvar. Ni kan ju försöka föreställa er hur det såg ut när Ludwig och han byggde hus av Ludwigs klossar...Efter besöket hos MIN morfar åkte vi hem till "mofa Eif" (min pappa, Ludwigs bonusmorfar och HUGOS morfar). Där bjöds det på köttfärssås och spagetti till allas förtjusning, men någon ananas till efterrätt blev det inte som det var tänkt eftersom Hugo och Ludwig somnade av ren utmattning.

En social helg- perfekt att inte vara hemma för då kunde vi blunda för ogräset som skriker efter att behöva rensas i rabatterna...men, men. Vi har visning på vårt hus 3 juni, så jag tänkte rensa så nära det datumet som möjligt...

Ska också tvätta garaget innan dess- mycket att putsa och ansa. Hoppas på mycket folk på visningen!

Tack alla underbara MORFAR för att ni finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0