Lite av varje

Hugo och jag har nu hunnit landa hemma efter våra supermysiga dagar hos kusin Uno i Stockholm. Det var svårt att ta en bild med de små juvelerna tillsammans, eftersom Uno gärna ville pilla Hugo i ögonen eller smaka på honom i största allmänhet, men här är en mysig bild:



Det som annars är lite nytt är att Hugo har fått två tänder och börjat med smakportioner av "både det ena och det andra". Vad sägs om gröt? Eller lite morotspuré kanske? Idag stod jag i en affär i sta'n och funderade ut veckomenyn för lilleman och tog med bestämdhet några burkar spagetti och köttfärssås, blåbärspuré och päron/äppleburkar. Vad som hände med tanken på att jag skulle laga maten själv vet jag inte riktigt, men än finns det ju chans till "bättring". Bra, tycker Hugo iallafall, att farmor köpte en bitring till honom i påskpresent, så kan han tugga på den emellanåt också:

 

Vad Ludwig gör när han är här??? Bakar såklart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0