Cirkus Olympia

Så fort jag såg skyltarna angående den stundande cirkusen , tänkte jag: "aha, vi går på cirkus med Ludwig". Det passade så bra eftersom det var våran helg och allt, men vad händer: killen går och får maginfluensa!

Jag och Niclas hade ju sett fram emot cirkusen så mycket! Efter mycket "om och men" köpte vi biljetter och lämnade Hugo hos mormor och morfar. Problemet var bara det att vi var hos "momo Inglill" och "mofa Eif" ca två timmar innan cirkusen började och det var en viss liten kille som bara ville åka därifrån. Vi läste bok, ritade och busade...Senare när vi skulle åka så ville inte Ludwig följa med!

Vi lockade med lite clowner och i bilen märkte vi att Ludwig har saknat kvalitetstid med BÅDE Sandra och Niclas utan Hugo. Det har typ inte hänt se'n lillkorven föddes.

Behöver jag säga att cirkusen var en succé??? Vi upptäckte Ludwigs förkärlek till clowner...och sockervadd. Nästa gång tar vi våtservetter med oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0