Veckorna går fort

Ett konstaterande se'n Niclas började i Stockholm för lite mer än två månader se'n är att veckorna går så himla fort! Det känns som att det alltid är torsdag (då Niclas kommer hem) eller att det alltid är "Ludwighelg". Nu har sommartiden börjat också och över en natt blev det så mycket ljusare härhemma!

Om tiden kunde stå still nu över sommarhalvåret, skulle det ju vara kanonbra, men tyvärr så går tiden ju lika fort hela tiden och snart står vi där igen med snö upp till knäna...men låt oss njuta av våren, sommaren och hösten först! Va' förresten ute och trädgårdsarbetade igår och såg ett vårtecken! Nej, det va' inga snödroppar. Det finns det också, men inte det jag tänkte på: Jag såg en mask :)

Annars, när det gäller de små killarna som förgyller våra liv har vi umgåtts i helgen och i stort sett gjort ingenting. En stor sak som hände för Ludwig i helgen va' att han bakade sockerkaka med mormor Ingalill. Den va' jättegod! Annars hade jag o Niclas tänkt att vi skulle vara ute i det fina vädret. Ludwig ville också det, men när det kom till att ta på sig tog det tvärstopp med resultat att vi va' inne istället. Ludwig nöjde sig med det för då fick han ju åka motorcykel :)

I lördags tittade L. på mig och sa "bäja Uno". "Ok", tänkte jag, så satte sig Ludwig i soffan med Hugo i famnen, i typ 30 sekunder, men en fin bild blev det:



Det är inte ofta vi lyckas ta kort där Ludwig sitter still och tittar i kameran, men Martina lyckades med den stora bedriften...



Ha det härligt i vårsolen!// Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0