Jag, Sandra Ingalill Rehn, har fått ett jobb!

Ja, ni läste rätt!

Jag har varit lite hemlig den senaste veckan och lite allmänt smånervös, men nu är det klart:

7/1 börjar jag jobba på Furulidskolan i Aneby!

För er som inte känner till den så bra är det högstadieskolan i Aneby med lite över 200 elever. Lagom stor skola med andra ord. Det var 80 sökande på två resurs-tjänster och JAG fick en av dessa. JAG!

Så vad ska jag göra nu då, undrar ni?

Jag ska arbeta på särskolan i en liten grupp på fyra elever. 80 % som reurs. När jag var på intervju förra veckan kände jag att det var så'n härlig atmosfär på nå't sätt. Jag kände att "här vill jag jobba!". Se'n om det var härlig atmosfär för att det var sista dagen innan jullovet eller om det berodde på något annat vet jag inte, men en sak vet jag: Jag har jobb i vår!

Hurra för mig, tack o hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0