Cloetta

Idag va' jag, Niclas, Hugo och Felicia på Cloetta i Ljungsbro- en plats som vi har tänkt att åka till i flera år! Jag kommer inte berätta hur mycket vi handlade och ni får inte se en bild på det heller, men jag säger såhär: godisbordet såhär i jultider är klart (ok, vi ska göra knäck också), så välkomna hem till oss att smaka! Hmm, lite illa konstaterar jag eftersom jag nått min målvikt och måste passa mig extra noga nu...

Annars har vi en liten kille som utvecklas varje dag! Idag åt han med gaffel för första gången och lyckades att 1) hålla den i handen 2) få mat på gaffeln och 3) stoppa den i munnen :) Utforskar gör vi också mycket hemma, öppnar och stänger dörrar och kryper in lite här och var. Roligast just nu är nog att leka med gåvagnen. Här var den parkerad på ett mindre tillgängligt ställe, men är man en liten 1-åring så fixar man det också:



Han ser inte så glad ut, men det är nog mest för att han inte får leka med kameran.

En annan nyhet för veckan är att vi lät Ludwig ha hörlurarna sist han va' här- om det är vi som är trötta på Mora Träsk eller om vi ville att han skulle få könna sig speciell ska jag låta vara osagt, men roligt hade han iallafall. Hugo fick testa, men tyckte inte om det alls. Han nöjde sig med att sitta bredvid och sjunga:



Sist en underbar bild på Hugo när han äter keso, veckans nyhet på matsedeln:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0