Ett stort ögonblick

Idag hände något stort: Vi flyttade in spjälsängen till vårat sovrum! Se'n Hugo föddes har Ludwig fått en stor säng att sova i och hans gamla har fungerat som klädförvaringsplats, eftersom Hugo inte uppskattar den så mycket som vi skulle vilja...

Nu har vi tagit första steget att "sängträna", ska bara se om Hugo "är med på noterna".

Är ändå rätt imponerad av Hugo som sov BREDVID mig, Sandra, från kl.10 till kl.4 (med matning emellan!). Efter kl.4 försöker vi inte tänka på vad som hände eftersom vi inte vill bli avskräckta för natten som kommer...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Att han går med på att sova bredvid dig är ett stort steg på vägen mot att han sover själv!



Uno sover något pass i sin säng typ varannan natt (när jag orkar gå upp och lägga honom där).



Det vi tränar nu är att han INTE ska somna vid mitt bröst. Det blir en hel del gråt och skrik. Men jag ger mig inte!

2009-12-03 @ 12:00:15
URL: http://lehnroef.wordpress.com/
Postat av: Anonym

Hugo somnar vid mitt bröst varje dag- fast så är han ju inte så gammal heller, få se hur det går när jag slutar amma nu...

2009-12-07 @ 19:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0